Finally…tepuk tgn tok diri sendiri

5 Jun

Assalammualaikum..

**sopan sungguh..anak sape la niyh. bangga mak bapak aku

yes, aku pon sendiri tgh memikirkan kata2 pendahuluan tok post skunk nih. n now da strt membebel da(ta pyh pk la maknenye, sile tampar sy). haha. terlalu gumbira sampai da nak biol jadinye~~ ini sume sbb penangan wayang yg saya tgk td ye puan puan dan tuan tuan. sehingga wat saya menangis teresak esak ye. saya sungguh sedey tahap gaban, cipan dan cpanzee. hihi. mcam ni la ye sy nanes td. sob sob~~ sedeyh sgt. sungguh mengusik jiwa dan hatyku yg sgt sensitif.

DSC05021

yes, sy taw itu buruk.

jd, abaikan ye~

okeyh okeyh, mari kite strt berceloteh tentang cerita yg aku baru tgk tadi.

cerita LAGENDA BUDAK SETAN.

generasi muda skunk ni mesti tataw yang cte Lagenda Budak Setan ni sgt popular di zaman pertengahan tahun 90an kan ?

mybe kan.. dorang bace dez book pon sbb buku nih still ade kat rak rak kdai buku or mane mane library setelah bebelas tahun, tapi uols kne taw…’feel’ dye mestilah ta sama mcam 1st aku bace dulu, tyme tuh umur aku baru 14 tahun, n mase tuh jugaklah internet belom lagi dianggap sesuatu yg penting, tade lagi astro yg mencemarkan kesucian minda n jiwaku ini. hihi.

bayangkanla..minda n jiwaku yg putih suci, bila tibe tibe disuntik dgn feeling romantic dan jiwang, membuatkan aku kekal jiwang kot sampai skunk. maseh teringat lagi jalan ceritanya yg menyentuh perasaan. sedeyh..btol aku ta tipu.

oke ye tuan tuan dan puan puan. seperti yg anda sedia maklum, heroin dalam file ni adelah cik shara bunga. hihi. silap pulop~~ heroinnye adalah miss LISA SURHANI ye. aku sgt sgt suke kat dye okeyh. since dye blakon cte IM NOT SINGLE ag. patu adamaya. n now cte lagenda budak setan. dye cantik kot! alangkah beshnye lau aku pon cntik cam dye. mood ; bersyukur~ dye mmg sgt sgt layak membawa watak sebagai Ayu taw, heroin dalam cite tuh. n hero dye mesti la FARID KAMIL. aku rase farid kamil pon kire cukup kekacakkan dan kemachoan untuk membawa watak sebagai Akashah. Aku bertambah teruja tgk cte nih sbb dua dua hero n heroin dye aku minat. dorg mmg sesuai sgt.

Setanx

4 ur information kan…filem nie di adaptasi dari novel popular Ahadiat Akashah. dulu dulu kire wajib la bace novel dia ni. sesuai dgn peredaran masa tu.

Poster-lagenda-budak-setan

cte nihh mmg sedey sgt doeh. btol, wa ta tipu lu. dye punye jalan cite+lagu yg syadu=mmg menusuk ke kalbu la.

 

DSC06558

tiket mahal ye skunk

rm13

DSC06561

aku tgk sensorang je pon cte ni td. layan gak tgk sensorang. gelak sensorang. tapi yg beshnye, nanes sensorang~~ tade teman nak plok. adoi. alangkah beshnye if ade teman bersama.. leh jugak aku lap hingus aku kat baju dorg. *jadi seorang yg pengotor jap. kira macho gak an aku tgk sensorang ? hihi.

DSC06605

aku taw aku nsem

😀

haha. so, movie td kol 420pm td. sek bek aku g sorang jek. sbb tket pon mmg tggl satu jek pon. act, before dat plann nk tgk shrek tp shrek cam mahal+da lmbat sgt nk masuk. so, aku tgk je la cte nihhh… arini kat tgv klcc cam ramai gle kot! sesak jek td tyme nak bli tket. tyme dalam wayang tuhh…bende bende nih la yg jd peneman setia aku selama almost 2 jam.

Mentos

mentos n chips.

nyum nyum~~

Images

so, ble cte abesh jek around 615pm. aku tros grak g convention balek. jalan sorg sorg. tiada teman. sob sob~ tggu mama pulang keje sambil men laptop sbb mama blek kol 7pm. patu, tggu punye tggu la kan. ade org curik2 amek pixta aku. n dye tagged kat facebook. malu jek. adoi~~

31173_1423468623379_1132620636_1228799_472879_n

nila hasilnye..

taleh bla jek.

so, disebabkan aku rase hapy jek rini.. aku snap pixta byk byk. saje nak tayang muke gedik aku. sbb aku malas nk type da. hahahaha.

 

~SELAMAT MALAM TEMEN TEMEN~

(ckp loghat indon ya)

 

DSC06570DSC06580

haha. mate bulat

DSC06577DSC06581

saya bajet hot.

2nd  pixta ; wat iklan colgate

DSC06588DSC06592

saya mmg suke muncung. n pp chubby gile

DSC06611DSC06622

gedish doeh !

DSC06633DSC06625

mari tarek lidah itu.

One Response to “Finally…tepuk tgn tok diri sendiri”

  1. amir naufal June 7, 2010 at 4:36 pm #

    bukan nak ajak?

Leave a Reply

