tinggalkan orang yang KAMU SAYANG tok orang yang KAMU SUKE ? aku dalam dilema…

30 May

DSC05311

baru pas mandi, freshh gile.

haha, berbalek kepada post kali neyhh😀

saje mencapap jap~

ok, 1st question. pernah tak korang tinggalkan orang yang korang sayang tok orang yang korang suke ?  pernah dgr tak, orang yang korang suke akan tgglkan korang tok orang yg dye syg ? hidup ini karma bukan ? knp perlu tinggalkan orang yg kamu syg tuhh ? jgn… to me, laki n pompuan same jek. aku tak back up mane mane pihak pon even aku nih girl. tapi bende nih mmg benar benar wujud kan ? hidup aku pon penuh dengan orang orang yg bercinta dan putus cinta.. and semestinya aku pernah mengalami bende ini. yeah, maksudku, 1st  LOVE. seronok sgt bile bercinta dgn orang yg kita syg. tp bile ade mslh dlm hubungan, itu adalah sgt sgt normal. wehh, korang suke girl or boy yang kunun kunun kunun hot, den korang tgglkan orang yg korang syg demi org yg kamu org yg kunun kunun hot itu.. ?! its sucks okeyh ! yg putus cinta, menangisla tok kali terakhir demi dia, orang cakap

“watpe nak nanges sbb laki or pompuan yg tgglkan kau?!”

eh..yang ta rase ditgglkan mmg bole ckp tipu lau rasa ta sdey. 4 me, nanges tuh perlu untuk keluarkan segala isi haty yang saket itu. tapi yang pasti, itu kali terakhir. tapi tak perlula korang nak down sampai berbulan bulan kan…just pk positive jek..orang yang meninggalkan korang tuh ngah bahagia, hapy2 dengan dengan ‘nyawa’ mereka (konon konon) and kenapa kita perlu sedey lama lama kan ? kita pon ade hidop kite gak. selagi ade hayat atas bumi n kebenaran tok bernafas, hidup pelu diteruskan jugak walaupon aku taw ianya amat sukar.. well, hidup tanpa masalh, bukan hidup namanya. dats y lah ALLAH ciptakan kita akal utuk menyelesaikan masalah. stakat putus cinta tuh, aku rase tade ape ape la. senang jek nak handle kan prob mcm ni ? ta perlulah sampai nak bunuh bunuh diri segala~

 

**advice ; bile bercinta tak perlula kasi semua haty kita pada si dia..simpan sikit tok kita.

p/s ; aku belajar melaluinya sbb aku pernah suffer sgt sebab ini. sumenye sebab 1st  LOVE aku. yg penting, bile da dapat orang yg sygkan kamu, jgn lepaskan dia..nanty nyesal takde guna.❤

 

SAYA SAYANG BILIK SAYA.

DSC05744

SIAP ADE LOVE LOVE AG😀

2 Responses to “tinggalkan orang yang KAMU SAYANG tok orang yang KAMU SUKE ? aku dalam dilema…”

  1. amir naufal June 7, 2010 at 4:26 pm #

    jgn tgglkan org yg awak syg k.

  2. duniasigadisbunga June 7, 2010 at 6:48 pm #

    kamu juge~~

Leave a Reply

