sweetkan budak ini ?

29 May

tajuk post arini rase cam kene pelempang sampai senget muke kan ?

shara..shara. apelah kamu ni

haha..perasan btol.

saje je upload pixta nih..sekadar mengUPDATE blog baru.

ni pixta arini(dlm bilik, nga siap2), tyme nak g klcc seorang diri. menghiburkan diri yg sedang kebosanan.

DSC05380

okeyh, aku taw aku ta chantek ! tapi aku tetap bersyukur kerana sumenye lengkap kat diri aku nih.

tengs GOD.

n now aku kat klcc(kuala lumpur convention centre)

keseorangan…tanpa teman

kebosanan..melayan lagu lagu lama

hmm, sedey ble tingat kesah lame.

but, life must go on kan..

Picture0345

webcam jek ni

DSC05386

Picture0346

bosan gile

Jj

 n happytreefriends pon jadi teman

Leave a Reply

